The Moody Blues Cruise - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu The Moody Blues Cruise - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

The Moody Blues Cruise

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

14 Maart 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Dinsdag 1 April vliegen we naar Miami en schepen een dag later in op de MSC Divina voor een weekje cruisen met de oude rakkers van de Moody Blues ! Ook andere artiesten zullen van de partij zijn ( en geven allemaal concerten aan boord ) zoals Roger Daltrey , Starship , The Little River band , ELO en vele anderen . Ondertussen doen we ook nog een paar eilanden aan , nl. Nassau - De Bahama's en Grand Turk Islands . We hopen dat het weer héél leuk wordt en hebben er veel zin in !!
Groetjes ,
Trijntje en Piet

Reisdoel:

Iets anders...

• 14 Maart 2014 - 19:56

Ymkje :

Dat wordt genieten!!!!!!!spreken we elkaar vooraf nog?

• 15 Maart 2014 - 08:42

Janpiet En Willy Bakker:

Ha Ha nu maar hopen dat de ticket geen 1 april grap is.
    Heel veel plezier met de voorpret, en de cruise.

• 15 Maart 2014 - 09:44

Alie En Jan:

Ziet er leuk uit. En lekker even een weekje weg. Wij zoeken voor eind april de voetbalfeesten nog iets. De cruise die we op het oog hadden is bomvol, dus die lukt niet. We modderen verder, maar met de voetbalfeesten hier zijn we echt niet in Drylts.

• 16 Maart 2014 - 12:48

Yvonne:

Wauw, wat super! Onvoorstelbaar dat jullie de 'legenden' als Roger Daltrey gaan ontmoeten!!! Zijn jullie al helemaal gesetteld in Sneek. We spreken elkaar nog :), xxxx

• 18 Maart 2014 - 08:56

Jan-Hein & Betty:

Gefeliciteerd, weer een mooie reis! Lekker uitrusten na de verhuizing? Ik begrijp alleen niet waarom jullie een huis hebben gekocht.... Zou een cruiseschip niet beter bij jullie passen? Hoef je ook niet steeds in- en uit te pakken :-).
    Veel plezier met die "oude"rockers.