We zijn op weg !! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu We zijn op weg !! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

We zijn op weg !!

Door: pietentrijntjebos

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

10 Januari 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo Allemaal , welkom op onze site .
We zijn vertrokken , hoor !!
Na aanvankelijk enige moeilijkheden op het vliegveld ! We hadden n.l. een heel chagerijnige dame bij de check in op schiphol , ze kon onze kofferlabels niet uitdraaien en moest dat schijnbaar op ons afreageren , maar uiteindelijk na nog een keer inchecken lukte het dan toch nog , gelukkig . Daarna moest Trijntje door de douane . Na viermaal door het poortje , wat maar bleef zoemen , moest ze worden gefouilleerd . He he , eindelijk er door . Maar toen werd ons koffertje eruit gehaald . De laptop moest eruit ! OK , Trijn ging dit doen , met veel gezoem door het poortje . Laptop eruit , koffertje er weer uitgehaald . Had ze de verkeerde tas eruit gehaald . Dus nogmaals met veel gezoem door het poortje , en eindelijk : de laptop eruit , zoem zoem ging het poortje weer , en het koffertje er door ! Alleen was er nog verwarring welke laptop van wie was , want ze had hem bij iemand anders in het bakje gelegd . Maar alles kwam goed , we kwamen in Southampton en ondertussen varen we !!! De afvaart was geweldig : Muziekkorps aan de wal ,veel confettie , Getoeter en Vuurwerk ! Onder de klanken van“land of hope and glory” gleed het schip van de kade vandaan . . . . indrukwekkend!
Het schip lijkt ons prima , we hebben een ruime buitenhut , met tweepersoons bed en ruime , driepersoons zitbank . En we hebben wifi in de hut , dat is wel gemakkelijk . Het publiek is iets ouder , maar je ziet ook genoeg jongere mensen aan boord . Ook opvallend veel Nederlanders. . . .
Tot zover ! We gaan op naar Barcelona , tot later !!

• 10 Januari 2012 - 15:41

Stefan En Jeanet:

Nou nou, wat een toestand op schiphol :)! Wij hebben er in ieder geval heel hard om gelachen net, we zagen het al helemaal voor ons hoe dat gegaan moet zijn!! Alvast heel veel plezier in Barcelona! Liefs

• 10 Januari 2012 - 19:36

Marja:

Wat een gedoe daar op Schiphol! Gelukkig zijn jullie nu aan boord en kan je alles lekker achter je laten.

• 10 Januari 2012 - 20:19

Yvonne:

Hallo Trijntje en Piet, Nu na jullie ervaring op Schiphol, was het vast thuiskomen in jullie schip'hol'. Wat een fantastische kamer! Daar is het vast erg fijn vertoeven de komende drie :) maanden! Wens jullie een hele fijne en behouden vaart naar jullie eerste reisdoel Barcelona. Ik geniet met jullie mee, liefs Yvonne

• 11 Januari 2012 - 08:39

Alie En Jan:

Ervaring rijker op Schiphol, af en toe tref je zoiets ... zie dat zoemen maar als ongetrafd terugmopperen Trijntje. En wat een leuk vertrek uit Southampton met vuurwerk en muziek. Nu gaan jullie langz\aam richting warmere streken ... Veel plezier!

• 11 Januari 2012 - 13:52

Marloes De Jong:

Heel fijne reis!

• 11 Januari 2012 - 14:14

Ma Bos:

Marja=hier even uitleg geven over deze site. Mooie foto's,prachtige hut met dat uitzicht op het water.Drinken nu even thee en volgende keer kan Ma het misschien zelf......
    Liefs en groetjes en tot later!

• 11 Januari 2012 - 14:27

Ma Bos,:

Dit is even een test die ik zelf moest doen van mijn instructrice! ben geslaagd dus! hoooooi

• 11 Januari 2012 - 18:30

Kees Han En Trijnie:

Nou dat is nogal wat geweest op Schiphol Maar gelukkig is alles goed afgelopen.Ziet er leuk uit hoor in jullie hut.Geniet maar overal van.Groeten Kees Han en Trijnie

• 12 Januari 2012 - 03:54

Richard:

Hi Piet and Trijntje,
    What a beautiful HUGE ship you are traveling on, it looks absolutely amazing and I am very envious. I am sure that you are feeling very relaxed on your round the world travel. We look forward to seeing you guys when you arrive in Australia.
    I hope you have a wonderful journey, take care and see you very soon.
    Richard

• 12 Januari 2012 - 04:20

Fenna:

hallo jongens, wat een mooie schip zeg leuke foto's. de cabin is ook heel mooi. jullie zullen wel veel zien van de wereld geweldig hoor. oke liefs van fenna bye bye.

• 12 Januari 2012 - 19:10

Leo :

lekker genietennnn.

• 14 Januari 2012 - 10:50

Truus En Arie:

Jullie hut ziet er prima uit zeg! Na al dat gedoe op Schiphol was het wegvaren in Southampton zo te zien wel echt een feest zeg. We hopen dat jullie echt genieten van deze cruise. Toen we vanochtend op de radio hoorden dat er een cruise schip in moeilijkheden was zijn we wel even snel gaan kijken om welk schip het ging, maar jullie gelukkig niet.

• 14 Januari 2012 - 12:19

Wilco Smorenburg:

Hey hallo!
    nogmaals een hele fijne reis en geniet er van! Zal regelmatig hier jullie verslagen komen lezen en de foto's bekijken!

enjoy!

• 14 Januari 2012 - 14:04

Yvonne:

Jullie zitten toch heerlijk bij/in Barcelona (en niet in Toscane)?

• 14 Januari 2012 - 14:52

Ymkje:

Goh joh wat vervelend zo n buitenhut mèt wifi. Ik heb smakelijk om je gelachen trijntje. Ik zie je zo voor me als volwaardige regelnicht het wel ff regelen met die laptop.

• 15 Januari 2012 - 06:40

Jolanda:

wat een vervelende start zeg, gelukkig kwam het goed. en wat een mooie afvaart zeg, hoe bijzonder! een goede reis. x