Bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu Bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

Bahama's

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

04 April 2014 | Bahama's, Nassau

Nassau , de Bahama’s
Hallo , daar zijn we weer en net terug van ELO , nu “The Orchestra “ geheten omdat voormalig voorman Jeff Lynn de band heeft verlaten . Dit alles speelde zich af op het podium bij het zwembad onder een heerlijke zon met zo’n 26 graden ….En het was wederom geweldig ! Wat een leuke band , ook weer rock met een flinke scheut klassiek met al dat vioolwerk ! Er zitten nog een paar “van het begin “ bij , aangevuld met enkele nieuwe spelers maar het geluid is precies als vroeger en Lynn wordt niet gemist !! Het is een vrolijke band en de sfeer zit er meteen goed in . er wordt meegezongen , geklapt en gedanst door het publiek , ook van het ( lelijke ) schip wat naast ons ligt , de Norwegian Breakaway , ze zullen wel denken wat een goed entertainment hebben die gasten !!
Er wordt veel bekend werk gespeeld , zoals Mister blue sky , Xanadu , en vele anderen …Rustig werk wordt afgewisseld door stevige gitaarmuziek . Ze zijn écht goed en zingen zuiver . Wederom zijn we te laat voor het diner maar daar malen we niet om , we eten wel weer in de zelfbediening !
Vanochtend zijn we op pad geweest naar Paradise Island , een flinke wandeltocht van ongeveer een uur welke o.a ging over een enorme hoge brug , dus een flinke klim . Maar het was de moeite waard . Het is niet een bestemming die wij doorgaans bezoeken maar we hadden er goede dingen over gelezen en gehoord , Best travelers choise 2013 van tripadvisor !! Het is een beetje decadent eiland vol grote hotels , er liggen enorme dure jachten , dus rich and famous !! Ons doel is het marine lifestyle project van Atlantis , en behelst enorme hotels in een natuurlijke sfeer . Een onderdeel daarvan is één van de mooiste zeeaquariums van de wereld en die willen we zien ! De entree kost een paar centen “maar dan heb je ook wat “ en inderdaad het is geweldig . Een flinke wandeling leid ons door een prachtige omgeving met veel water en daarin schitterende vissen zoals roggen , haaien enz. We stappen een “grot “ binnen en zien door grote glazen wanden allerhande soorten vissen zwemmen met vaak de prachtigste kleuren en in grote hoeveelheden . Sommige soorten vissen hebben hun eigen aquarium , voor hun veiligheid waarschijnlijk en we lopen door een grote tunnel van glas , zodat er van alle kanten en boven ons vissen en haaien voorbij zwemmen : schitterend !
Terwijl ik hier zit te zwoegen op m’n Laptop is Trijn op bezoek bij Carl Palmer , Inderdaad , de drummer van Emmerson , Lake and ….. die een drumproject op heeft gezet en dit ook aan boord laat horen maar die nu zijn kunst aan het promoten is die hij op een of andere manier maakt met zijn drumstokken . Het speelt zich af in het atrium en ze zit helemaal vooraan , dus ….
Zo hebben we de dag weer goed besteed , nu nog even douchen en dan gaan we een hapje eten ! Morgen hebben we een zeedag met wederom veel muziek én een “Question and answer “ met de Moody Blues én met Roger Daltrey , wat betekend dat je hun vragen mag stellen … We zijn weer benieuwd ………

• 04 April 2014 - 16:16

Alie:

zoiets is er ook bij Auckland en Sydney leuk doorheen te lopen.Probeer voor onze cruise mijn nieuwe laptopje uit . Windows 8 is FF wennen

• 04 April 2014 - 19:00

Betty En JanHein:

Dat is genieten! Veel plezier daar!

• 04 April 2014 - 19:02

Betty En JanHein:

Nabrander. Zie wel enige gelijkenis Piet, vooral die lippen!

• 07 April 2014 - 10:55

Ymkje:

De laatste foto is wel n rare artiest hoor. Heb n lees achterstand dus vandaar mijn late reactie.