De laatste dag én weer naar huis……. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu De laatste dag én weer naar huis……. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

De laatste dag én weer naar huis…….

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

08 April 2014 | Verenigde Staten, Miami

De laatste dag breekt aan op ons fantastische schip de MSC Divina . Het ontbreekt ons aan boord werkelijk aan niets . Onze binnenhut bevalt ook prima , ook al omdat we er bijna nooit zijn , alleen maar om te slapen ! We maken nog een toer over het schip om zeker te zijn dat we wél alles hebben gezien en dan begint de laatste dag muziek weer ……we zien oa optreden Tom Toomey van de Zombies in het theater , Lighthouse buiten bij het zwembad en ook daar The Strawbs .In het begin van de avond wordt de Moody Cooper verloot , een prachtig gespoten nieuwe Mini Cooper . Je kon hier loten voor kopen in het kader van kankerbestrijding . John Lodge van de Moody Blues trekt het lot onder toeziend oog van Trijntje die er , hoe kan het ook anders weer bovenop staat ! Helaas , wij winnen niet maar wel het stel dat achter mij staat want er klinkt een enorme schreeuw in mijn oor en de dame barst in janken uit ( van geluk mag ik hopen ) Leuk is dat we bij dit gebeuren een kleine reunie hadden van de Nederlanders aan boord , een stel uit Lutjebroek en een aardig vrouwtje uit Dronten ……zij bleven nog voor een opvolgende cruise aan boord die in het teken van Yes zal staan !

Daarna speelt Roger Daltrey weer en we hebben wel zin om hem nog een keer te zien maar ja , ditmaal is het voor de mensen van de tweede zitting en daar horen wij niet bij . Toch maar eens proberen of er nog iets mogelijk is en vragen het vriendelijk aan de securety …..en ja hoor , we mogen op het balkon en komen warempel helemaal vooraan te zitten ! We voelen ons toch wel bevoorrecht en een stel geluksvogels , zo maar even naar Roger Daltrey !!!Dat kan alleen hier . Dit optreden klinkt volgens ons nóg beter dan zijn vorige en hij is weer reuze enthousiast . Hij doet een paar keer zijn befaamde “act “met de microfoon die hij rondslingert , de lucht in gooit en weer opvangt en hoe lang het duurt , de muziek past zich aan . Het heeft hem al veel blauwe plekken opgeleverd verteld ie want zo’n microfoon is zwaar ………

Na dit heerlijke optreden en nog even buiten kijken bij Carl Palmer van E L P met zi’n drumproject , wát een magistrale drummer is dat trouwens , gaan we pakken , nog één wijntje drinken en dan op bed . De volgende morgen moeten we om negen uur van boord en om half zeven pas vliegen . Dir betekent lang rondhangen op het vliegveld want voor een excursie door de Everglades was niet genoeg belangstelling en dat vonden wij wel jammer ……Maar het vliegtuig vertrekt op tijd en we slapen heerlijk tijdens de vlucht van 9 uur . Maar in Londen aangekomen begint weer dezelfde ellende met British Airways , de vlucht wordt verlaat en als we eindelijk in het vliegtuig zitten moeten we weer een half uur wachten . Wat de reden is weten we niet , de piloot mompeld weer wat over “Misty”maar dat is het niet , voor ons niet meer met deze luchtvaart maatschappij vliegen . Toch komen we heelhuids in Amsterdam aan en zit de reis er op ! Wij kijken terug op een Fantastische cruise met twee erg leuke aanloophavens , maar de muziek en het hele gebeuren was dit keer de absolute hoofdzaak en het was ontzettend leuk , dichterbij kun je artiesten niet meemaken , de meesten liepen gewoon “in het los rond “ en waren aanspreekbaar ….We hebben genoten !

• 08 April 2014 - 21:10

Hillie:

Zo....dat swingde de pan uit zeg. Mooi dat jullie zo hebben genoten van deze muzikale reis.
    En nog maar veel naplezier.
    groetjes,
    Haaije en Hillie

• 08 April 2014 - 21:12

Marcel:

wat jammer nu geen verslagen meer maar toch van de verslagen genoten en de foto"s
    ik ben blij de jullie hebben genoten tot morgen

• 09 April 2014 - 08:40

Alie En Jan:

dat jullie genoten hebben was helemaal duidelijk uit de enthousiaste verhalen. Toch leuk, want dit was totaal anders dan anders! Nu nagenieten en kijken wat de volgende expeditie wordt denken we. Tot ziens!

• 09 April 2014 - 10:38

Ymkje:

Welkom thuis zal ik dan maar zeggen. Weer n mooi avontuur voorbij. Kan niet wachten op de volgende.