We gaan naar Afrika ! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu We gaan naar Afrika ! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

We gaan naar Afrika !

Door: pietentrijntjebos

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

20 Juni 2012 | Nederland, Leeuwarden

10 Februari 2013 vertrekken we voor een cruise van Port Louis - Mauritius naar Kaapstad - Zuid Afrika . We varen met ms. Astor , een mooi klein schip van het Duitse TransOcean Tours .

• 20 Juni 2012 - 20:47

Wat Een Leuk Nieuws!:

Jullie blijven toch maar steeds plannen maken en voeren ze nog uit ook! Blijven jullie in ZuidAfrika of gaan jullie na aankomst direct terug.
    lieve groet
    Betty en Jan-Hein

• 20 Juni 2012 - 21:19

Alie En Jan:

Wat leuk! Mauritius is een mooi eiland met veel bezienswaardigheden. We hebben er genoten, ook van de aardige mensen! Wij vertrekken trouwens 5 dagen na julli en stappen rond 22 februari bij Princess aan boord in Auckland, onderweg naar Beijing. Ga jullie route eens goggelen! We gaan jullie weer volgen straks. Wij doen het dan weer via reismee.nl.

• 21 Juni 2012 - 04:56

Ymkje:

Geboekt dus! Leuk hoor èn goed voor de economie ;-D

• 21 Juni 2012 - 08:36

Gerda:

Toe maar weer! Hoelang deze keer? Volgende week woensdag ga ik 3 dagen met Carla, Gizmo en Floor naar Terschelling, ook leuk nou! Daaaaaaag xxx

• 21 Juni 2012 - 17:21

Rinus En Greetje:

Wat een leuke bestemming, staat bij ons ook op verlanglijst! Maar laat februari nog maar even duren, eerst genieten van een lange zomer en herst! Groet R&G

• 22 Juni 2012 - 12:12

Truus En Arie:

Top zeg, alweer een nieuw avontuur.
    Wat wordt de route?
    Alvast veel plezier met de voorpret.

• 05 Februari 2013 - 16:07

Alie En Jan:

zijn jullie al aan het pakken? Wij kunnen gelukkig ook weg de 15e, blij dat het weer even normaal is. Veel plezier daar in de Indische Oceaan.