Op weg ! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu Op weg ! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Piet En Trijntje Bos - WaarBenJij.nu

Op weg !

Blijf op de hoogte en volg Piet En Trijntje

09 Februari 2013 | Duitsland, Düsseldorf

Hoera , we zijn vertrokken , welkom bij onze belevenissen en hopelijk blijven we de griepgolf voor !! We hebben nu nog niet zoveel nieuws , alleen dat we na een rustig autoritje aangekomen zijn in het van der Valk hotel in Dusseldorf , waar we een nachtje gaan slapen en dan morgen via Dubai hopen aan te komen op Mauritius . Mits er niet teveel sneeuw valt in Dusseldorf of teveel regen op Mauritius , maar dat zien we dan wel weer ! Voorlopig in dit hotel , wat een exacte copy is van het v.d.Valk in Sneek , de entree is precies hetzelfde en het restaurant , alleen is deze iets meer verdiepingen . Heb ondertussen gelezen dat er wifi op de Astor aanwezig is , dus hopelijk is er tijd om straks alles op deze site neer te kalken . Leuk , dat we dit weer kunnen doen !!
Veel groetjes ,
Tot later . . . . .

• 09 Februari 2013 - 17:22

Alie En Jan:

Fijn dst jullie onderweg zijn! En dat het kan! Wij beginnen nu langzaam te pakken en vertrekken vrijdag a.s.. We wensen jullie veel plezier op de Astor en we zullen op de Diamond Princess aan jullie denken. Heel fijne reis!

• 09 Februari 2013 - 18:26

Truus En Arie:

Het begin klinkt al goed.
    Veel plezier.

• 09 Februari 2013 - 18:43

Dries En Peta:

Fijn dat jullie weer onderweg zijn. Geniet maar lekker.

• 09 Februari 2013 - 19:29

Gerda:

Leuk dat jullie vertrokken zijn! Volop genieten maar weer! Bon voyage!

• 10 Februari 2013 - 11:23

Ymkje:

En.............al Ingescheept?

• 10 Februari 2013 - 13:39

Fam De Vreis:

Fijn dat alles weer voorspoedig verloopt Wensen jullie een goede reis groetjes Kees Han en Trijnie

• 10 Februari 2013 - 15:12

Marry En Jan:

Un stuk bùter in de brij!!!!!!!
    Lekker weer op reis.............
    Genieten geblazen en veel plezier samen.

• 10 Februari 2013 - 20:14

Theo Bruinsma Aq:

veel plezier samen op de boot goede reis

• 11 Februari 2013 - 10:27

Haaije En Hillie:

Vanuit een koud Nederland (gevoelstemperatuur -10) wensen we jullie een hele mooie en gezellige reis toe en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Veel liefs!

• 13 Februari 2013 - 17:18

Betty En Jan Hein:

Zijn nieuwsgierig naar de belevenissen! Genieten jullie!

• 14 Februari 2013 - 11:53

Stefan En Jeanet:

Geniet ervan, we zijn heel nieuwsgierig naar al jullie belevenissen! Maar vooral niet te lang achter de computer zitten, daar is in Nederland wel weer tijd genoeg voor! We hopen dat het gestopt is met regenen en dat de griepgolf jullie niet bereikt heeft. Stefan heeft wel de griep.. al twee dagen verkouden, hoofdpijn, moe, koorts...Hij voelt zich vandaag alweer wat beter, dus geen zorgen hoor! Heel veel plezier in Afrika! Liefs van ons!

• 18 Februari 2013 - 20:18

Wouter En Tinie:

horen net van Ma dat jullie mooie belevenissen hebben gehad op een soort safari en lekker warm daar begrijpen we 29 c
    nog veel plezier verder op jullie tocht
    liefs van hier